آموزش گام به گام فارکس

۳ بازديد
آیا به یادگیری تجارت فارکس فکر می کنید؟ با توجه به بازار جهانی امروز، اکنون بهترین زمان برای شروع معاملات است. با این حال، ممکن است با سؤالاتی در مورد اینکه از کجا شروع کنید، احساس ناراحتی کنید. این مقاله می تواند به شما در شروع کار کمک کند. این مقاله پر از نکاتی است که به شما کمک می کند تجارت فارکس را با موفقیت انجام دهید. احساسات شما نباید رفتار معاملاتی فارکس شما را کنترل کند. احساساتی مانند ترس، ترس، خشم، انتقام، طمع، شادی، بی علاقگی و ناامیدی می توانند تاثیر منفی بر معاملات فارکس شما داشته باشند. اگرچه حذف کامل احساسات از فرآیند تصمیم‌گیری غیرممکن است، اما کاهش تأثیر آن‌ها بر شما باعث بهبود کسب‌وکارتان می‌شود.
برای آموزش سرمایه گذاری در فارکس این مطلب را بخوانید!

معامله گران خوب فارکس می دانند چگونه احساسات خود را کنترل کنند. شما تمایلی به ریسک های احمقانه ندارید زیرا از نظر عاطفی حساس هستید. اگرچه احساسات شما همیشه وجود دارد، مهم است که همیشه تلاش کنید تا یک مصرف کننده منطقی باشید. تمرین، تمرین، تمرین. با استفاده از یک حساب آزمایشی برای استفاده از خدمات معاملاتی واقعی، می توانید تکنیک های معاملات فارکس را بدون پول یاد بگیرید. همچنین وب سایت های زیادی وجود دارند که طرح های مربوط به خانه را آموزش می دهند. قبل از تلاش برای ایجاد شغل خوب خود، تا حد امکان در یک تجارت بیاموزید. اگر خرید را متوقف کردید، سعی کنید خودداری کنید. هرگز احساساتی صحبت نکنید، همیشه در معاملات خود منطقی باشید. عدم انجام این کار می تواند یک اشتباه پرهزینه باشد.
 
اهداف تجاری ایجاد کنید و به آنها پایبند باشید. هنگامی که حرفه سرمایه گذاری فارکس خود را شروع می کنید، مشخص کنید که امیدوارید چه چیزی به دست آورید و زمانی را برای انجام آن انتخاب کنید. در حالت ایده‌آل، هدفی که تعیین می‌کنید باید در محدوده خاصی تغییر مثبت یا منفی داشته باشد. ابتدا باید آهسته باشید، سپس با کسب تجربه، سرعت خود را افزایش دهید. همچنین زمانی را در روز به خرید و تحقیقات مهم بازار اختصاص دهید. هنگام معامله در فارکس سعی نکنید جزیره باشید. متخصصان مالی سال ها در فارکس تحصیل کرده اند. شانس برنده شدن در لاتاری به اندازه یافتن یک استراتژی برنده فارکس بدون اطلاع از آن است. در عوض، بر روی دستورالعمل‌های به خوبی تحقیق و اثبات شده تمرکز کنید.

بسته حسابی را انتخاب کنید که دانش و مهارت شما را در نظر بگیرد. متوجه باشید که محدودیت هایی دارید، به خصوص زمانی که هنوز در حال یادگیری هستید. بدیهی است که تبدیل شدن به یک معامله گر موفق زمان می برد. معمولا معامله گران با حسابی شروع می کنند که دارای اهرم کمتری است. بسیاری از مبتدیان متوجه می شوند که حساب های عملی به آنها اجازه می دهد تا استراتژی های مختلف را با ریسک مالی کمی امتحان کنند. با تجربه دنیای زیبای معاملات فارکس، به تدریج به معاملات بزرگتر و بزرگتر بروید. سرمایه گذاری در بسیاری از ارزهای مختلف زمانی که هنوز یک معامله گر مبتدی فارکس هستید وسوسه انگیز است. همزمان با یادگیری تجارت، با یک ارز ارتباط برقرار کنید. با این حال، تا زمانی که در مورد همه بازارهای مختلف بیشتر بدانید، باید از انجام این کار خودداری کنید تا متحمل ضرر و زیان هنگفتی نشوید.
 
یاد بگیرید که بازار را تجزیه و تحلیل کنید و از این اطلاعات برای تصمیم گیری خود استفاده کنید. این موثرترین راه برای چشیدن طعم موفقیت و به دست آوردن پولی است که انتظار دارید.
برعکس عمل کنید. اگر برنامه ای مدون دارید، به راحتی می توانید از نوسانات عاطفی جلوگیری کنید. داشتن یک ژورنال ایده خوبی است و توسط بسیاری از معامله گران موفق فارکس تشویق می شود. از ژورنال برای ثبت شکست ها و موفقیت های خود استفاده کنید. مهم است که همه کارهایی را که در بازار فارکس انجام می دهید، ثبت کنید، تا عملکرد خود را زیر نظر داشته باشید و از اشتباهات گذشته که می تواند بر سود شما تأثیر بگذارد اجتناب کنید.
 
بر اساس نوع معامله‌گری که قصد دارید در سیستم فارکس باشید، دوره را انتخاب کنید. اگر هدف شما تجارت کوتاه مدت است، به نمودارها در فواصل 15 دقیقه ای و 1 دقیقه ای نگاه کنید. برای مثال، یک حرکت دهنده ممکن است به نمودارهای 5 دقیقه ای و 10 دقیقه ای اشاره کند. برای خرید در چند دقیقه تازه واردان به دنیای تجارت فارکس باید در برابر وسوسه تجارت در بازارهای مختلف مقاومت کنند. روی جفت ارزهای رایج تمرکز کنید تا زمانی که تجربه بیشتری داشته باشید. اگر در بسیاری از بازارها معامله کنید، به راحتی می توانید گیج شوید. این می تواند ذهن شما را به هم بریزد و باعث بی توجهی شما شود که نمی توانید هنگام معامله در فارکس انجام دهید. برای سهولت در کار، یک پلتفرم مبادله عالی انتخاب کنید.

به دنبال پلتفرم‌هایی باشید که از قدرت فناوری هوشمند استفاده می‌کنند و تقریباً هر کجا که می‌روید می‌توانید اعلان‌ها، تبادل اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده‌ها را دریافت کنید. این بدان معناست که می‌توانید سریع‌تر کار کنید، حتی زمانی که از رایانه دور هستید. شما نباید فرصت های سرمایه گذاری عالی را فقط به دلیل دسترسی نداشتن به اینترنت از دست بدهید. از یک استراتژی توقف ضرر، مانند تماس محدود معامله گر، برای محدود کردن ضرر استفاده کنید. اکثر معامله گران فارکس از یک موقعیت خارج نمی شوند، به این امید که روند نزولی معکوس شود. برنامه ریزی استراتژی سرمایه گذاری ایده خوبی است. لازم نیست با استفاده از میانبرها به دنبال پول سریع باشید. موفقیت بزرگ از اقدامات از پیش تعیین شده و اجتناب از ورود بدون هیچ دانشی به بازار حاصل می شود.
 
صورت خود را طوری جلوه دهید که گویی در سنگ قرار گرفته است. قبل از معامله یک توقف تعیین کنید و مطمئن شوید که به آن پایبند هستید. به خاطر داشته باشید که رفتن به نقطه انفصال پس از انجام آن نمی تواند تصمیم مفیدی باشد و معمولا تصمیمی است که زمانی گرفته می شود که احساسات شما در حال افزایش است. اگر نقاط شکست خود را تغییر دهید، احتمالاً پول خرج می کنید.
 
زیاد گیج نشو استفاده از روش های پیچیده کمکی به شما نمی کند، زیرا دشوارتر خواهد بود. در ابتدا، عاقلانه است که از روش هایی استفاده کنید که برای شما مفید هستند. همانطور که شروع به موفقیت و موثر بودن می کنید، چند استراتژی پیچیده را برای ادامه رشد در نظر بگیرید. قدم بعدی این است که به راه‌های جدیدی برای رشد خود فکر کنید. اکنون در مورد تجارت پول می دانید. شما خیلی بیشتر از قبل می دانید. امیدواریم این نکات به شما کمک کند تجارت فارکس را مانند یک حرفه ای شروع کنید.
برای اینکه بدانید چگونه در معاملات فارکس موفق باشیم کلیک کنید:
https://www.finance-monthly.com/2022/07/how-to-be-successful-in-forex-trading/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.